Nyt on kyllä joku pahasti pielessä Oonan kanssa, siitä on tullut niin raivostuttava varsinkin agihalleilla. Mä en kestä kun kokoajan pitää vahtia ettei se räyhää kellekään ja tänään epiksissä mun pahin pelko toteutu kun se nappasi villakoiraa nenästä. Niin ja vielä toisen kerran mun pukiessa autolla vaatteita päälle, se tempaisi itsensä remmeineen irti kahden koikerin perään. Mä oon yrittäny miettiä, että mikä on muuttunut niin,että sen tarvii noin käyttäytyä. Kuumeneehan se toki, mutta miksi yhtäkkiä on pitänyt alkaa räyhätä kaikille? Ei kai tässä muu auta, kun ottaa Oona aina just ennen starttia autosta/boxista ja viedä suoraan radalle...

Onneksi Leevistä on kuitenkin ilmennyt viime aikoina uusia sosiaalisuuden merkkejä. Yllättäen se on tässä viime aikoina leikkinyt jo useammankin vieraan koiran kanssa ilman minkäänlaisia epävarmuuden merkkejä. Hyvä Leevi :)