Mä olen aina kehunut, kun Leevin kanssa ei ole ollut ongelmia juoksuisten narttujen kanssa. Tällä hetkellä meidän naapurin beagletytöllä on ensimmäiset juoksut menossa ja Leevi on aivan mahdottoman surkeana. Ensimmäisen kerran havaittiin juoksut kun koirat leikki remmissä keskenään ja omistaja kertoi, että nyt ne juoksut sitten alkoivat. Tämän tapaamisen jälkeen ei vielä mennyt pojan pää pyörälle, mutta seuraavana päivänä beagletyttö tulikin irrallaan meitä vastaan ja kävi hiukan härnäämässä Leeviä. Siitä lähtien Leevi on ollut kärppänä ovella jos joku sitä ovea uskaltaa lähestyä. Hän kun haluaisi ulos tyttöystävän luokse. Päivät on tällä hetkellä yhtä vikinää ja onpa tuo ensimmäista kertaa elämässään yrittänyt nylpyttää ihmistäkin tämän episodin aikana. Lelut meillä saa tuntea Leevin rakkauden...

Noh, toivotaan, että tämä vielä tästä iloksi muuttuu. Ollaan kyllä mietitty Leevin kastroimista, mutta kun mä haluaisin odottaa siihen asti että se saa kroppansa valmiiksi ja käyttää vielä muutamat näyttelyt. Kastroimisen jälkeen kun ei sitten enää näyttelyihin ole asiaa. Toisaalta mä olen myös miettinyt, että onko siitä kastroimisesta mitään hyötyä esim. vasta 4-vuotiaana...