Tänään päästiin nauttimaan ihanasta säästä ja ennen kaikkea Suoknuutin Jaakon hyvistä opeista. Aamun ensimmäisessa ryhmässä olin Katjan ihanaisen Bessien kanssa treenaamassa. On siinä Bessiessa vaan potkua ja mä niin tykkään kun Katja on opettanut sille kaikki kierrot ja sylkkärit niin hyvin heti alusta lähtien! Kyllä Bessiestä vielä tykki tulee :)

Tokassa ryhmässä olin Oonan kanssa. Aurinko paistoi kokoajan kentälle ja mulla painoi Bessien treenit jo alla, mutta silti meidän meno oli mun mielestä ihan hyvää, ei nyt erinomaista mutta menetteli. Itse ohjailin taas välillä milloin mitenkin, mutta kyllä Oona menee :) Jaakko rääkkäsi mut sitten niin loppuun asti, että hyvä kun omilla jaloillani jaksoin kävellä kentältä pois :D Ei kai tässä auta muu kuin lähteä kuntoa kohottamaan ja treenaamaan lämpökestävyyttä.