Olen itse ollut jo maanantaista asti kipeänä, mutta kun koirat on pakko ulkoiluttaa, niin nyt ollaan pari päivää tokoiltu kummankin hurjan kanssa tuossa meidän lähikentällä. Oonan kanssa ollaan hiottu seuraamiseen kontaktia ja erityisesti remmissä seuraamista. Naksun kanssa on ollut kiva opettaa Oonaa, se kun rakastaa naksuttelua :) Tiistaina otettiin myös paikalla makuuta niin että olin välillä selin Oonaan. Vielä pitäisi vahvistaa liikkeestä seisomista nopeammaksi, Oona kun ottaa yleensä liikaa askelia käskyn jälkeen…

<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" />

 

Leevin kanssa ollaan keskitytty myös seuraamiseen. Leevillä herpaantuu niin helposti kontakti ja yleensäkin mielenkiinto, että olen pyrkinyt tekemään lyhyitä, mutta teräviä pätkiä. Lisäksi ollaan haettu hiukan parempaa perusasentoa. Leevin kanssa tarvitsee niin paljon malttia, etten viitsi sitä kauhean kauan tokoiluttaa kerralla, muuten menee kummankin hermot ja sehän ei tunnetusti ole hyvästä pinserin kanssa.

 

Kuten kalenterista näkyy, mä olen hulluuttani ilmoittanut Oonan taas kahteen tokokisaan. Ekat on ensi viikon sunnuntaina ja seuraavat siitä viikon päästä. Nyt haetaan sitä yhtä ja ainutta ykköstulosta. Ehkä me voitais asettaa Oonan kanssa tavoitteeksi TK1 ja tulevaisuudessa vielä BH :o