Tänään olikin sitten vuorossa Juha & Anna Oreniuksien kurssi Oonan kanssa.

Ensimmäisenä oli vuorossa Juhan hankalaakin hankalampi hyppäri. Alussa oli hirveästi valssattavaa ja peruuttamista, missä mä olen huono. Sainkin Juhalta "pienen" palautteen mun takaperin liikkumisesta :) Kehuja saatiin Oonan tiukoista siivekkeitä nuolevista kaarteista ja nopeudesta tietenkin :)

Pienen odottelun (=jäähdyttelyn ja uudelleen lämmitelyn) jälkeen oli vuorossa Annan koulutus. En ollut aiemmin ollut Annan koulutettavana, mutta tykkäsin tosi paljon. Niin ja Anna tykkäsi Oonasta ja sen kaarteista :D No joo, pitäisi vaan saada tuo sama fiilis kisoihin kun oli nyt näiden kahden treenin aikana. Musta tuntuu että kisatilanteessa Oona on niskan päällä kun taas treeneissä mä olen se joka määrää. Ja jos koira on kisoissa niskan päällä, niin miten siinä pystyt mitään tekemään...

Lisään kaikki radat tänne, kunhan saan ne ensin paperiversioina Eevalta.