Tänään aloitin Jaakon kurssin Oonan kanssa ja siitä ei oikein tullut mitään... Toisinaan tuntuu, että sen kanssa voisi lopettaa koko agilityn, mä en jaksa niitä pettymyksen tunteita mitä oon viime aikoina joutunut sen kanssa kokemaan Otsan rypistys Mikään ei oikein onnistunut, Oona kulki tosi kaukana, eikä kuunnellut mun käskytystä. Pettymys oli suuri, muuta mulla ei ole sanottavana Otsan rypistys

Se mistä mun täytyy olla tosi iloinen, on Leevi. Jätkä näytti tänään Jaakolle parhaat puolensa, se on unelma, siitä tulee vielä hieno agilitykoira! Jaakko on nähnyt Leevin tasan kerran n. 1,5 vuotta sitten kun Leevi haistatti mulle pitkät Koirakondiksen hallissa ja räyhäsi Jaakolle... Ensimmäinen kommentti mitä saatiin Jaakolta, oli "tästä videomateriaalista saadaan hyvät rahat hauskoista kotivideoista", seuraavaksi "ootko saanu siihen varaosana aivot?". Leevi oli niin hieno poika, ettei sitä voi todistaa muuten kuin videoin ja niitä onkin luvassa heti kun meidän kuvaaja ehtii niitä mulle toimittamaan.

Mä olen vaan niin onnellinen, 3½ vuotta on tehty töitä ja NYT se alkaa näkymään jossain.

Leevin treenit (c) Tiina