Viikonlopun avaus otettiin Oonan kanssa Oreniuksien kurssilla. Fiksuna tyttönä jätin aamupalan väläistä ja lähdin Annan radalle syömättä/juomatta mitään. 1,5 radan jälkeen alkoi maitohapot jo painaa jaloissa, ei hyvä koska treeniä oli vielä melkein 15 minuuttia jäljellä Heti alussa Oona alkoi fuskaamaan kontakteilla, puomilla jopa kehtasi roiskaissa. Jäi hiukan paha maku suuhun Oonan touhusta, se ei yhtään malttanut odottaa kontakteilla. Maitohapoista johtuen mun juoksu ei kulkenut ja olin kokoajan myöhässä. Yksi tosi hyvä onnistuminen koettiin yhden jaakotuksen osalta. Meillehän se ei yleensä sovi, mutta tuollaisella vinolla hypyllä se on just passeli, kaikilla muilla konsteilla mä saan Oonan hyppäämään esteen samantien takaisin. Välillä istuin putken painojen päällä ja puuskutin, välillä yritin epätoivoisesti juosta. Hyviä asioita, mutta kokonaisuutena huono treeni johtuen mun syömättömyydestäni.

Heti Annan treenin jälkeen pakkasin Oonan autoon ja äkkiä kauppaan hakemaan jotain mikä nostaa nopeasti hiilarit. Söin yhden banaanin, energiapatukan ja ½l energiajuomaa, lisäksi piti syödä vähän suklaata Tehtiin odotellessa hallissa kontaktiympyrää muutamalla hypyllä ja osasihan se neiti ne kontaktit. Pari kertaa piti muistuttaa oikeasta suoritustavasta.

Jostain kumman syystä tankkaus osui nappiin ja Juhan hyppärillä juoksin kuin heikkopäinen, lisää ja lisää. Oli hieno tunne juosta täysillä kahta peräkkäistä suoraa putkea ja vielä yhtä hyppyä. Päivän sana Juhan radalla oli liikkuminen ja nimenomaan tasainen sellainen. Lisäksi harjoiteltiin vedätystä ja omalla kohdallani myös koiraan luottamista mm. takaa kierroissa. Mä kun jään monesti varmistelemaan takaa kiertoja aivan liikaa ja sen takia olen sitten jäljessä seuraavalla esteellä. Tehtiin ihan hyviä ratoja ja mä olin EDELLÄ Oonaa koko radan ajan, loppusuoraa lukuunottamatta. Yksi huono asia tapahtui Juhan radalla ja se oli se, että Oona keksi loppuvaiheessa hilautua startissa nenä kiinni rimaan. Pienellä kurin palautuksella neiti jäi taas nätisti lähtöön. En tiedä oliko pää jo vähän jumissa vai mistä mahtoi johtua...