Lauantaina treenattiin Oonan kanssa Janitan kurssilla. Vaikka ohjauksen rytmi oli hiukan hakusessa, onnistuin tekemään paljon hyviä kohtia. Janitan kommentti oli, että "sulla on hyvät suunnitelmat, miksi et toteuta niitä?". Niinpä... liian usein mun suunnitelmat vaan "kusee" kisoissa ja treeneissäkin... Suurin syyllinen taitaa olla se, että en osaa liikkua niin että pysyisin mun suunnitelmissa. Hiukan tuli harjoiteltua taas uusia kuvioita, joista ehdoton suosikki on flippi. Jaakotushan meillä on jo todettu Oonan kanssa toimivaksi ja flippihän on niinkuin kaukaa tehty jaakotus, valssin ja persjätön yhdistelmä. Niistot oli tänään hyviä, vain ihan ensimmäisellä kerralla yritin lusmuilla, mutta sen jälkeen onnistui kaikissa muissakin kohdissa.

Sunnuntaina vuorossa oli Jaakko. Tällä kertaa mulla oli kumpikin koira mukana ja kaikenlisäksi samassa ryhmässä. Ei hyvä idea, olin hukassa heti ensimmäisellä yrittämällä... Leevi pääsi siis ekana vuoroon ja mun höykkyytettäväksi Koira parka joutui kärsimään siitä, ettei ohjaaja tiennyt mihin suuntaan seuraavaksi kuului mennä. Leevin kanssa treenattiin myös jarruttamista ja se otetaankin nyt opetuslistalle, pitäisi vaan keksiä joku muu käsky kuin suhina, en oikein välitä siitä kun se tarkoittaa meillä ihan eri asiaa... Leevin kanssa ei mitään erikoista, rata oli ehkä hiukan liian vaikea sille, vaikka onnistuinkin kepeille viennissä tekemään ekaa kertaa elämässäni Leevin kanssa layeroinnin

Oonan kanssa oli suoraan sanottuna aivan kamalaa, juuri mikään ei onnistunut, en vaan löytänyt rytmiä ohjaukselle ja sehän näkyi Hiukan pahalla mielellä lähdettiin tästä päivästä kotio.