Eilen ja tänään ollaan Oonan kanssa esitetty aika surkeaa agilityä.

Eilen Suoknuutin Jaakon kurssilla meinas itku tulla kun mun ohjaus ei vaan lähtenyt käyntiin. Lopulta Oona meni oikein hienosti, kunhan mä vaan ohjasin kunnolla. Oli muuten aika hieno tunne kun koira ei yrittänyt kertaakaan karata lähdössä, siitä suuri KIITOS lainaohjaaja-Minnalle!

Tänään sitten toinen katastrofipäivä ATT:n hallilla. Oli pakko lähteä kokeilemaan pitkästä aikaa, että mitä Oona sanoo hallin pohjasta, ennen kun se on vain nuuskutellut siellä ja vuoteen ei olla sitten koko hallissa käytykään. Nuuskuttelut oli jäänyt pois, kontaktit otettaain hienosti, eikä koira karannut startistakaan, mutta muuten sitten oli taas ohjaus ihan pielessä. Mä oikeasti kohta lopetan tän koko homman, mä en vaan osa enkä tunnu oppivan :( Kaiken huipuksi jätin sekä avaimet että puhelimen lukittuun autoon sisälle ja oltiin Oonan kanssa jumissa hallilla. Onneksi paikalla oli ystävällisiä ihmisiä joiden puhelimista soittelin Antille useampaan kertaan ja ONNEKSI meillä on niin mukavat naapurit että lähtivät tuomaan Antin vara-avaimineen hallille. Aikaahan siinä meni ja mulla oli tietysti kaikki lämpimät vaatteet autossa, mutta onneksi Oonalla oli kuitenkin takki päällä ettei se kylmettynyt.

Noh, katsotaan sitten taas huomenna treeneissä, jos mulla lähtis pikkuhiljaa taas tuo ohjaus käyntiin...