Me aloitettiin Leevin kanssa tämä kausi ensimmäisillä epävirallisilla eilen TSAU:lla. Olin melko varma, että meidän suoritus tulee näyttämään tältä, mutta Leevi yllätti sekä mut että katsojat. Ensimmäisellä esteellä se ei ollut ihan varma mitä kuuluisi tehdä ja meni alitse, korjasin ja jatkettiin hienosti ilman virheitä viimeiselle esteelle asti jonka ilmeisesti näytin huonosti ja Leevi-parka hyppäsi suoraan johdetta päin kaataen koko esteen. Tuloksena 10 vp + alun sähläyksestä yliaikaa 3,65, yhteensä siis 13,65 ja sijoitus taisi olla 5/10. Mä en voi käsittää, että saatiin ihan oikeasti tulos ja Leevi ei lähtenyt katselemaan maisemia tai toimitsijoita, saati vetänyt hepuleita ympäri kenttää.

Lisäksi olimme tänään edustamassa seuraamme HauHau-tapahtumassa, missä järjestettiin agilitynäytös. Leevi oli kyllä niin mahtava tapaus niiden kahden suoritetun radan aikana ja jälkeen, että mulla alkaa jo herätä pieni toivo meidän tulevasta agilityurasta.

Kumpaisessakin tapahtumassa oli myös Oona mukana. Epiksissä neiti kävi niin kuumana, että hyllytin puomilla. Ottihan tuo kontaktin, mutta ei niin kuin ollaan opeteltu... Toisella radalla mä taisin hyllyttää ihan itse vaan :) Se mikä oli positiivista, niin Oonalla ei ollut starteissa mielessäkään karkailu. Ensimmäisellä radalla kyllä rimat kolisi aika rivakasti, ehkä mä olin tällä kertaa niin edellä että Oonalla tuli hätä ja alkoi hosua?

Nyt on muuten Leevin BOTikin fiksattu niin että sitä voidaan taas käyttää. Nyt on vaan pakko muistaa käyttää noita takkeja, sen verran hyviä ne kuitenkin on =)

Agilitynäytöksessä Oona oli unelma, kaksi puhdasta rataa ilman minkäänlaisia karkailuja. Mamman mussukka :)