Tänään kisattiin Raumalla pari aksakisaa. Tällä hetkellä Oonan mielestä kontaktit otetaan jokatoisessa kisassa, siitä otsikko... 

 

Agilityrata, tuomari Marjo Heino, tulos 0, aikavirhe -9, sija 1./28

Hyvää rataa, kontaktit tosi hyvät. Okserille tullessa meinasin itse törmätä esteeseen ja valssin aikana kuulin kun takarima kolahti alas. Totesin radan olleen muuten niin hyvä, että ei tuota yhtä rimaa viitsinyt jäädä harmittelemaan. Tuloksissa meille oli kuitenkin merkitty 0 virhettä ja sainkin sitten tuomarilta selvityksen miksi hän oli poistanut tuon vitosen meiltä. Eli tuomarin mielestä Oona ei ollut koskenut rimaan, joten se oli tullut itsestään alas. Lisäksi hän tarkasti kannakkeen joka oli tosi vääntynyt. Kannake vaihdettiin ja Oonalta poistettiin virhe. Vähän se tuntui säälinollalta, mutta tuomarin päätös on vaan hyväksyttävä.


Agilityrata, tuomari Kari Jalonen, tulos hyl

Heti alussa puomin kontaktin läpi juoksu, jonka jälkeen ulos radalta.

 

Muutama kuva parin viikon takaa Heinolan kisoista: